موسسه مطالعات راهبردی رويکرد - آخرين عناوين بانک :: نسخه کامل http://rooykard.ir/bank Sat, 12 Nov 2016 00:32:16 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal2/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط موسسه مطالعات راهبردی رويکرد http://rooykard.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام موسسه مطالعات راهبردی رويکرد آزاد است. Sat, 12 Nov 2016 00:32:16 GMT بانک 60 اولويت "ثامن" معرفي طرح‌هاي جديد تسهيلاتي به مشتريان http://rooykard.ir/fa/doc/news/84750/اولويت-ثامن-معرفي-طرح-هاي-جديد-تسهيلاتي-مشتريان به گزارش " رویکرد " يداله علاف زاده، با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، همکاران را به تلاش مضاعف در کاهش هرچه بيشتر مطالبات دعوت کرد.سرپرست استان يزد با اشاره به کاهش مطالبات در برخي از شعب جديت در پيگيري مطالبات را خواستار شد و افزود:با توجه به تغيير ترکيب سپرده‌ها از گران‌قيمت به ارزان‌قيمت همکاران بايد در جذب سپرده‌هاي قرض‌الحسنه تلاش بيشتر کنند.علاف زاده ادامه داد: با توجه به دستور عمل جديد معاونت طرح برنامه در خصوص ارائه تسهيلات در قالب طرح‌هاي پيوند، تدبير، ماندگار با معرفي هر چه بيشتر طرح‌ها به مشتريان افزايش رشد مصارف و سودآوري ثامن را تضمين کنيد.در ادامه جلسه غلامرضا کرمي برجذب حداکثري منابع به‌ويژه منابع ارزان‌قيمت و مجاني با توجه به اطمينان مشتريان به ثامن تأکيد کرد و افزود: طرح‌هاي جديد تسهيلاتي با کمک به جذب منابع ارزان‌قيمت، از ريسک کمتري نسبت به تسهيلات بدون ميانگين برخوردار است.معاون سرپرستي استان يزد بابيان اين نکته که هدف‌گذاري در کاهش مطالبات بايد به‌صورت روزانه باشد، پيگيري هفتگي يا ماهانه مطالبات را بدون فايده و بي‌اثر دانسته و تأخير در وصول مطالبات را منجر به وارد آمدن زيان به سازمان عنوان کرد.کرمي خاطرنشان کرد: بردباري و سعه‌صدر همکاران در مقابل درخواست‌هاي مشتريان و تعامل با کارکنان امري اجتناب‌ناپذير است. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:49:59 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84750/اولويت-ثامن-معرفي-طرح-هاي-جديد-تسهيلاتي-مشتريان مذاکره با بدهکاران اولين گام وصول مطالبات"ثامن" http://rooykard.ir/fa/doc/news/84747/مذاکره-بدهکاران-اولين-گام-وصول-مطالبات-ثامن به گزارش " رویکرد " داود احمدي بلوطکي، يکي از مديران سرپرستي موسسه اعتباری ثامن خوزستان، در جلسه‌اي با وکلا و اعضاي دايره پيگيري و وصول مطالبات به اهميت و ضرورت پيگيري مطالبات اشاره و به تبيين ضرورت ارتباط مستمر و دوسويه وکلا با دايره پيگيري وصول مطالبات تأکيد کرد.وي در همين رابطه گفت: اين ارتباط بايد به‌گونه‌اي باشد که شاهد ارائه پاسخ‌هاي متناقض و متعارض به مشتريان نباشيم چراکه سردرگمي مشتريان باعث جداي آن‌ها از ثامن و عدم حصول نتيجه مطلوب در وصول مطالبات مي‌شود.احمدي با تأکيد بر تعيين تکليف پرونده‌هاي قديمي که مدت زيادي است در اختيار وکلا است شد، افزود: همکاري سرپرستي با وکلا منوط به نتايج حاصله وکلا و پيگيري آن‌ها تا اخذ رأي نهايي پرونده‌هاي مطالباتي از مراجع قضايي است.در ادامه جلسه وکلا بابيان برخي مشکلات خود همچون عدم همکاري مراجع قضايي در مرحله اجراييه و يا در تعداد رسيدگي به پرونده‌ها در يک ماه، خواستار رايزني‌هاي بيشتر سرپرستي خوزستان و همکاري بيشتر با آن‌ها شدند. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:43:53 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84747/مذاکره-بدهکاران-اولين-گام-وصول-مطالبات-ثامن بازدید مدیرعامل بانک مسکن از نمایشگاه مطبوعات http://rooykard.ir/fa/doc/news/84746/بازدید-مدیرعامل-بانک-مسکن-نمایشگاه-مطبوعات به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمدهاشم بت شکن در دومین روز از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در مصلی تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه با حضور در غرفه برخی رسانه‌ها اقدامات و برنامه‌های این بانک را به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای بخش مسکن و ساختمان تشریح کرد.مدیرعامل بانک مسکن درباره فضای نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته فراگیرتر بود ضمن اینکه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف مشارکت فعال‌تری نسبت به ادوار گذشته داشتند.وی افزود: بانک مسکن نیز به عنوان یک بانک پرمخاطب، با بازدید از نمایشگاه مطبوعات به مسئولیت پاسخگویی خود در برابر مردم از طریق‌ ارباب جراید عمل کرد.گفتنی است اعضای هیأت مدیره نیز مدیرعامل بانک مسکن را در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات همراهی کردند. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:36:35 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84746/بازدید-مدیرعامل-بانک-مسکن-نمایشگاه-مطبوعات پرداخت تسهيلات با اعتبارسنجي دقيق به مشتريان"ثامن" http://rooykard.ir/fa/doc/news/84745/پرداخت-تسهيلات-اعتبارسنجي-دقيق-مشتريان-ثامن به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ در جلسه روساي شعب سرپرستي خراسان رضوي از بازاريابي به‌عنوان يکي از مؤلف‌هاي مهم در جذب منابع ياد شد.بر اساس اين گزارش هدف بانک‌ها و مؤسسات اعتباري، در فضاي رقابتي امروز انجام سريع امور و اتلاف نشدن وقت مشتريان است که سياست عدم تمرکز و ايجاد تغييرات در ساختار"ثامن" نيز در راستا بهبود روند حرکت ثامن و افزايش اختيارات سرپرستي‌ها و افزايش خدمت رساني به مشتريان اجرايي شده است.حجت اله دادپور يکي از مديران سرپرستي خراسان رضوي در اين جلسه علت رشد منابع تعدادي از شعب را توجه ويژه به بخش تسهيلات و فعاليت در افتتاح حساب‌هاي جديد دانست .دادپور بابيان اينکه کنترل مطالبات با حفظ نقدينگي موجب افزايش سرعت گردش پول و پرداخت تسهيلات جديد به مشتريان مي‌شود افزود : کنترل مطالبات و اجراي صحيح برنامه پيگيري و وصول مطالبات منوط به عدم رشد مطالبات معوق و سودآوري ثامن مي‌شود .در انتها خاطرنشان شد: مشتريان انتظار دارند مديران و کارکنان شعبه به‌عنوان راهنما و مشاوران آنها با برخوردي مناسب، خدمات مشاوره‌اي درخور ارائه کنند. اين امر موجب ايجاد زمينه‌هاي جلب ، جذب ، اعتماد و اطمينان و تبديل آنان به مشتريان دائمي مي‌شود. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:32:40 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84745/پرداخت-تسهيلات-اعتبارسنجي-دقيق-مشتريان-ثامن یخ رکود مسکن شکسته شد http://rooykard.ir/fa/doc/news/84739/یخ-رکود-مسکن-شکسته به گزارش گروه اخباربانک " رویکرد "، محمدهاشم بت‌شکن گفت: خوشبختانه تسهیلات اعطایی بانک مسکن به بخش مشارکت مدنی ساخت، ۱۰۸ درصد رشد داشته و از جهت تعداد واحدهای مسکونی مورد مشارکت نیز شاهد رشد هستیم.مدیرعامل بانک مسکن افزود: بر این اساس تصور ما این است که رکود در بخش ساخت مسکن متوقف شده است؛ چراکه شاهد رشد پرداخت تسهیلات هستیم؛ ضمن اینکه باید توجه داشت که رشد تسهیلات بخش ساخت نیز دو سال بعد خود را نشان می‌دهد.وی تصریح کرد: تسهیلات برای خرید مسکن نیز در هفت‌ماهه، ۷۰ درصد رشد داشته که این دو سیگنال نشان می‌دهد که جلوی تعمیق رکود در بخش مسکن گرفته شده و سیگنال‌هایی مبنی بر خروج تدریجی از رکود نمایان شده است.به گفته بت‌شکن، حجم معاملات واحدهای مسکونی به نسبت دوره مشابه افزایش یافته است؛ ضمن اینکه قیمت واحدهای مسکونی نیز نسبت به دوره مشابه خود، ۷ درصد رشد داشته است؛ بنابراین قرائن در کنار هم این تصور را تداعی می‌کند که دوره عمیق رکود را پشت سر گذاشته و برای خروج از رکود آماده می‌شویم. ]]> بانک Sun, 06 Nov 2016 12:56:41 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84739/یخ-رکود-مسکن-شکسته تجارت الکترونیک زیر ذره‌بین http://rooykard.ir/fa/doc/news/84721/تجارت-الکترونیک-زیر-ذره-بین به گزارش گروه اخباربانک " رویکرد "، داوود محمدبیگی در حالی روز گذشته هجدهمین جلسه کمیته پیشگیری از جرایم سایبری که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد، این موضوع را مطرح کرده است که سال به سال میزان کلاهبرداری در حوزه تجارت الکترونیک افزایش می‌یابد. آن‌طور که برخی گزارش‌‌ها نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۵ کلاهبرداری در حوزه تجارت الکترونیک ۱۶۳ درصد افزایش داشته است. استفاده از ابزار‌های جدید ارتباطی در ایران در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته و اکنون حجم بالایی از مراودات مالی در بستر اینترنت انجام می‌شود. این در حالی است که علاوه بر ضعف کلی در این زمینه، زیرساخت‌ها و قوانین در ایران در این مورد نیازمند بازنگری و اصلاح هستند. این اصلاحات نیازمند همکاری بخش‌های مختلف است و یک سازمان به تنهایی راه به جایی نمی‌برد.سامان‌دهی سایت‌های تجارت الکترونیکروز گذشته مدیر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از عزم نظام بانکی برای ساماندهی فعالیت سایت‌های تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی خبر داد و عنوان کرد: در سال ۹۵، اقدامات مفیدی در این رابطه انجام شده است.  داوود محمدبیگی با برشمردن اقدامات بانک مرکزی و شبکه بانکی در مسیر وظایف تعیین‌شده در سند پیشگیری از جرایم مالی فتا گفت: طی یک سال گذشته بانک مرکزی تلاش کرده است در کنار آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای تسهیل مراودات و مبادلات حوزه مالی، همکاری‌ها و تعاملات خود را با سایر دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی به ویژه در حوزه تراکنش‌های الکترونیک، افزایش دهد.او افزود: در این سند ۱۰ اقدام کلان بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده است؛ از جمله موضوعاتی که بانک مرکزی در پیشگیری از جرایم مالی فتا تلاش برای اجرایی شدن آن داشته است، می‌توان به اتصال شعب بانک‌ها به سامانه اطلاعاتی سازمان ثبت احوال برای احراز هویت اشاره کرد. این موضوع طی بخشنامه‌های متعددی به بانک‌ها ابلاغ شده است و در حال حاضر تمامی بانک‌ها برای ارائه خدمت به مشتریان از این امکان استفاده می‌کنند.او تصریح کرد: همچنین به منظور ایجاد نظام یکپارچه و واحد در کشور برای سایر مشتریان بانکی، بانک مرکزی اقدام به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد و سامانه‌های اطلاعاتی متعددی از جمله نهاب، ثبت احوال و نظام هویت الکترونیک بانکی کرده است؛ این در حالی است که ایجاد و بهره‌برداری مرکز صدور گواهی الکترونیک برای شبکه بانکی نیز از دیگر دستاوردهای این سند است و در حال حاضر، مرکز گواهی ریشه بانکی کشور، به طور خاص به شبکه بانکی اختصاص یافته است و هم اکنون بانک‌ها موظفند برای دریافت خدمت از برخی از سامانه‌های ملی بین بانکی با معرفی افراد به این بانک، مشخصات هویتی مشتریان را ثبت و اقدام به دریافت گواهی امضای دیجیتال کنند. به گفته محمدبیگی، بر این اساس گسترش و توسعه استفاده ازابزارهای الکترونیک در کشور در دستور کار بانک مرکزی و نظام بانکی کشور قرار دارد؛ این در شرایطی است که در حال حاضر در سراسر کشور ۴۰ دفتر پیشخوان اقدام به اعطای این گواهی می‌کنند و به نظر می‌رسد این تعداد دفتر پیشخوان پاسخگوی نیازهای فعلی بانک‌ها باشد. همچنین براساس توافق‌های صورت گرفته با برخی اپراتورها، امیدواریم از ظرفیت‌های فضای امن موجود در سیم‌کارت‌ها برای ارائه امضای الکترونیک استفاده کنیم.امنیت زمینه‌ساز اعتماداین مقام مسئول بانک مرکزی افزایش امنیت را زمینه‌ساز اعتماد عمومی به نظام بانکی دانست و گفت: بر این اساس بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، بانک‌ها را ملزم کرد که تمام خودپردازهای خود را به ماژول‌های امنیتی (مانند آنتی‌اسکیمر) مجهز کنند که آمارهای دریافتی و نظارت‌های میدانی حاکی از عملکرد مطلوب بانک‌ها در این زمینه است. اگرچه این موضوع همواره در دستور کار بانک‌ها قرار داشته و بانک مرکزی نیز بر روند اجرای مطلوب آن نظارت می‌کند. محمدبیگی راه‌اندازی پرتال کاشف را از دیگر اقدامات اساسی بانک مرکزی در راستای عمل به وظایف سند پیشگیری از جرایم سایبری دانست و تصریح کرد: پرتال کاشف در سال ۹۴ آماده شده؛ اما به صورت عمومی در دسترس دستگاه‌ها قرار نگرفته است؛ همچنین ایمن سازی «سامانه تعاملی کاشف» و نیز شناسایی و ایجاد «شبکه نمایندگان امنیت بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری» از جمله فعالیت‌های بانک مرکزی برای افزایش ضریب امنیت بوده است. ایجاد نظام تعاملی موثر بین بانک‌ها، بانک مرکزی و دستگاه‌های ذی ربط از جمله اهداف مهم استقرار این سامانه در کشور است. مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از رشد صد ‌درصدی ارائه برخی خدمات بین بانکی نظیر چکاوک و رشد ۳۰ درصدی سایرابزارها در حوزه بانکداری الکترونیک خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر شاهد گسترش بهره برداری از فضا و خدمات الکترونیک هستیم، که این امر حاکی از استقبال عمومی از خدمات الکترونیکی بانکی است. این مقام مسئول از عزم نظام بانکی برای ساماندهی فعالیت سایت‌های تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی خبر داد و گفت: در سال ۹۵، اقدامات مفیدی برای ساماندهی این بازار با همکاری سازمان توسعه تجارت و قوه قضائیه انجام شده است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم با هماهنگی سایر عوامل ذی ربط چارچوب‌های مناسبی برای فعالیت در این عرصه مهم فراهم کنیم. محمدبیگی با مهم خواندن فعالیت‌های آموزشی در پیاده سازی قوانین و پیشگیری از جرایم سایبری گفت: از اواخر سال ۹۴ روابط عمومی بانک مرکزی با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش، اقدامات بسیاری را در راستای انتشار محتوای آموزشی انجام داده است. براین اساس روابط عمومی این بانک با ساخت برنامه‌های تلویزیونی، انیمیشن‌ها و تولید محتواهای هشدارآمیز در خصوص استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک سعی در افزایش آگاهی عمومی داشته است. ]]> بانک Sun, 06 Nov 2016 10:07:08 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84721/تجارت-الکترونیک-زیر-ذره-بین آغاز مرحله سوم عرضه اوراق گواهی سپرده ۵ر۱۵ درصدی بانک ملی ایران http://rooykard.ir/fa/doc/news/84717/آغاز-مرحله-سوم-عرضه-اوراق-گواهی-سپرده-۵ر۱۵-درصدی-بانک-ملی-ایران به گزارش " رویکرد " این اوراق با نرخ سود علی الحساب ۵ر۱۵ درصد (پانزده و نیم) سالانه توسط شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تا تاریخ ۲۲ آبان‌ماه جاری عرضه می‌گردد.اوراق مذکور با سررسید یکساله، به صورت الکترونیکی با نام و قابل انتقال به غیر بوده و باز خرید قبل از سررسید آن با نرخ ۵ر۱۳ درصد (سیزده و نیم ) سالانه از تاریخ انتشار امکان‌پذیر است.همچنین این اوراق معاف از مالیات است و سود علی‌الحساب آن ماهانه پرداخت می‌شود و امکان معاملات ثانویه این اوراق از طریق بورس و فرابورس ایران فراهم است. ]]> بانک Sun, 06 Nov 2016 08:18:52 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84717/آغاز-مرحله-سوم-عرضه-اوراق-گواهی-سپرده-۵ر۱۵-درصدی-بانک-ملی-ایران ممنوعیت صدور کارت عابربانک برای مشتریان بدهکار صحت ندارد http://rooykard.ir/fa/doc/news/84716/ممنوعیت-صدور-کارت-عابربانک-مشتریان-بدهکار-صحت-ندارد به گزارش گروه اخباربانک " رویکرد "، روابط‌عمومی بانک مرکزی تأکید کرد که هیچ ممنوعیتی در ارائه خدمات بانکی در زمینه افتتاح حساب سپرده و صدور کارت عابربانک برای افراد دارای بدهی غیرجاری و چک برگشتی رفع سوءاثرنشده وجود ندارد. از ظهر دیروز خبری در یک سایت منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه، بانک مرکزی در بخش‌نامه‌ای به بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری، صدور کارت عابربانک جدید را مشروط به نداشتن اقساط معوق بانکی اعلام کرده است. ]]> بانک Sun, 06 Nov 2016 08:16:47 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84716/ممنوعیت-صدور-کارت-عابربانک-مشتریان-بدهکار-صحت-ندارد تسهیلات بانکی به بخش های اقتصادی بیش از ۴۵ درصد افزایش یافت http://rooykard.ir/fa/doc/news/84715/تسهیلات-بانکی-بخش-های-اقتصادی-بیش-۴۵-درصد-افزایش-یافت به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، براساس جدول ۱ که بیانگر هدف از دریافت تسهیلات پرداختی در بخش‌های اقتصادی طی شش ماهه سال ۱۳۹۵ است، سهم تسهیلات پرداختی در قالب سرمایه در گردش در تمام بخش‌های اقتصادی طی شش ماهه سال جاری مبلغ ۱۵۲۷.۷ هزار میلیارد ریال معادل ۶۵.۶ درصد کل تسهیلات پرداختی است و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۵۰۹ هزار میلیارد ریال معادل ۵۰ درصد افزایش داشته است.بر این اساس، سهم تسهیلات پرداختی بابت تأمین سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن در شش ماهه سال جاری معادل ۵۵۱.۲ هزار میلیارد ریال بوده است که حاکی از تخصیص ۳۶.۱ درصد از منابع تخصیص یافته به سرمایه درگردش تمام بخش‌های اقتصادی (مبلغ ۱۵۲۷.۷ هزار میلیارد ریال) است.ملاحظه می‌شود از ۶۵۳.۱ هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداختی در بخش صنعت و معدن معادل ۸۴.۴ درصد آن (مبلغ ۵۵۱.۲ هزار میلیارد ریال) در تأمین سرمایه در گردش پرداخت شده است که بیانگر توجه و اولویت‌دهی به تأمین منابع برای این بخش توسط بانک‌ها در سال جاری است.همچنین در جدول شماره ۲ مشاهده می‌شود تعداد ۱۴۰۴۳۷ فقره تسهیلات به بخش صنعت و معدن با میانگین پرداختی هر فقره ۴۶۵۱ میلیون ریال پرداخت شده که بیشتر از میانگین پرداختی سایر بخش‌هاست. درضمن در بخش خدمات تعداد ۱۸۶۸۳۶۳ فقره تسهیلات با میانگین هر فقره ۵۱۴ میلیون ریال پرداخت شده است. شایان ذکر است که همچنان باید در تداوم مسیر جاری ملاحظات مربوط به کنترل تورم را نیز در نظر گرفت و همواره مراقب قدرت گرفتن پتانسیل تورمی ناشی از فشار تقاضای کل در اقتصاد نیز بود. بر این اساس ضروری است به افزایش توان مالی بانک‌ها از طریق افزایش سرمایه و بهبود کفایت سرمایه بانک‌ها، کاهش تسهیلات غیرجاری و بازگرداندن آنها به مسیر صحیح اعتباردهی بانک‌ها، افزایش بهره‌وری بانک‌ها در تامین سرمایه در گردش تولیدی، پرهیز از فشارهای مضاعف بر دارایی بانک‌ها و ترغیب بنگاه‌های تولیدی به سمت بازار سرمایه به عنوان یک ابزار مهم درتامین مالی طرح‌های اقتصادی (ایجادی) توجه ویژه‌ای کرد. » جدول ۱- تسهیلات پرداختی به تفکیک بخش های اقتصادی و هدف از دریافت طی شش ماهه ابتداي سال ۱۳۹۵ » جدول ۲- تسهيلات پرداختي بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکيک بخش های اقتصادی-شش ماهه سال ]]> بانک Sun, 06 Nov 2016 08:10:35 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84715/تسهیلات-بانکی-بخش-های-اقتصادی-بیش-۴۵-درصد-افزایش-یافت اعلام اسامي برندگان مرحله اول قرعه كشي جشنواره مشتريان شتابي بانك ايران زمين http://rooykard.ir/fa/doc/news/84704/اعلام-اسامي-برندگان-مرحله-اول-قرعه-كشي-جشنواره-مشتريان-شتابي-بانك-ايران-زمين به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين،برندگان جوايزه اولين دوره جشنواره مشتريان شتابي شامل ۶ سكه تمام بهار آزادي و يك عدد كمك هزينه خريد لپ تاپ مشخص شدند و به زودي تاريخ و نحوه دريافت جوايز آنها اعلام خواهد شد.شركت كنندگان در اين جشنواره مي توانند با مراجعه به سايت باشگاه مشتريان بانك ايران زمين http://club.izbank.ir صفحه ويژه جشنواره و با وارد نمودن شماره كارت شتابي خود از نتايج اولين مرحله از قرعه كشي مشتريان شتابي اطلاع حاصل كنند.لازم به ذكر است با توجه به استقبال چشم گير دارندگان كارتهاي شتابي حداقل امتياز براي مشتريان شتابي به ترتيب براي ماه دوم ۲۰۰ امتياز، ماه سوم ۳۰۰ امتياز، ماه چهارم ۴۰۰ امتياز، ماه پنجم ۵۰۰ امتياز و در ماه ششم ۶۰۰ امتياز تعيين شد.همچنين مشتريان شتابي كه در قرعه كشي مرحله اول جزو برندگان نبودند، امتياز آنها براي مراحل بعدي قرعه كشي محفوظ مي ماند. ]]> بانک Sun, 06 Nov 2016 07:22:40 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84704/اعلام-اسامي-برندگان-مرحله-اول-قرعه-كشي-جشنواره-مشتريان-شتابي-بانك-ايران-زمين