موسسه مطالعات راهبردی رويکرد - پربيننده ترين عناوين بانک :: نسخه کامل http://rooykard.ir/bank Tue, 08 Nov 2016 12:08:23 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal2/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط موسسه مطالعات راهبردی رويکرد http://rooykard.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام موسسه مطالعات راهبردی رويکرد آزاد است. Tue, 08 Nov 2016 12:08:23 GMT بانک 60 اولويت "ثامن" معرفي طرح‌هاي جديد تسهيلاتي به مشتريان http://rooykard.ir/fa/doc/news/84750/اولويت-ثامن-معرفي-طرح-هاي-جديد-تسهيلاتي-مشتريان به گزارش " رویکرد " يداله علاف زاده، با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، همکاران را به تلاش مضاعف در کاهش هرچه بيشتر مطالبات دعوت کرد.سرپرست استان يزد با اشاره به کاهش مطالبات در برخي از شعب جديت در پيگيري مطالبات را خواستار شد و افزود:با توجه به تغيير ترکيب سپرده‌ها از گران‌قيمت به ارزان‌قيمت همکاران بايد در جذب سپرده‌هاي قرض‌الحسنه تلاش بيشتر کنند.علاف زاده ادامه داد: با توجه به دستور عمل جديد معاونت طرح برنامه در خصوص ارائه تسهيلات در قالب طرح‌هاي پيوند، تدبير، ماندگار با معرفي هر چه بيشتر طرح‌ها به مشتريان افزايش رشد مصارف و سودآوري ثامن را تضمين کنيد.در ادامه جلسه غلامرضا کرمي برجذب حداکثري منابع به‌ويژه منابع ارزان‌قيمت و مجاني با توجه به اطمينان مشتريان به ثامن تأکيد کرد و افزود: طرح‌هاي جديد تسهيلاتي با کمک به جذب منابع ارزان‌قيمت، از ريسک کمتري نسبت به تسهيلات بدون ميانگين برخوردار است.معاون سرپرستي استان يزد بابيان اين نکته که هدف‌گذاري در کاهش مطالبات بايد به‌صورت روزانه باشد، پيگيري هفتگي يا ماهانه مطالبات را بدون فايده و بي‌اثر دانسته و تأخير در وصول مطالبات را منجر به وارد آمدن زيان به سازمان عنوان کرد.کرمي خاطرنشان کرد: بردباري و سعه‌صدر همکاران در مقابل درخواست‌هاي مشتريان و تعامل با کارکنان امري اجتناب‌ناپذير است. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:49:59 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84750/اولويت-ثامن-معرفي-طرح-هاي-جديد-تسهيلاتي-مشتريان مذاکره با بدهکاران اولين گام وصول مطالبات"ثامن" http://rooykard.ir/fa/doc/news/84747/مذاکره-بدهکاران-اولين-گام-وصول-مطالبات-ثامن به گزارش " رویکرد " داود احمدي بلوطکي، يکي از مديران سرپرستي موسسه اعتباری ثامن خوزستان، در جلسه‌اي با وکلا و اعضاي دايره پيگيري و وصول مطالبات به اهميت و ضرورت پيگيري مطالبات اشاره و به تبيين ضرورت ارتباط مستمر و دوسويه وکلا با دايره پيگيري وصول مطالبات تأکيد کرد.وي در همين رابطه گفت: اين ارتباط بايد به‌گونه‌اي باشد که شاهد ارائه پاسخ‌هاي متناقض و متعارض به مشتريان نباشيم چراکه سردرگمي مشتريان باعث جداي آن‌ها از ثامن و عدم حصول نتيجه مطلوب در وصول مطالبات مي‌شود.احمدي با تأکيد بر تعيين تکليف پرونده‌هاي قديمي که مدت زيادي است در اختيار وکلا است شد، افزود: همکاري سرپرستي با وکلا منوط به نتايج حاصله وکلا و پيگيري آن‌ها تا اخذ رأي نهايي پرونده‌هاي مطالباتي از مراجع قضايي است.در ادامه جلسه وکلا بابيان برخي مشکلات خود همچون عدم همکاري مراجع قضايي در مرحله اجراييه و يا در تعداد رسيدگي به پرونده‌ها در يک ماه، خواستار رايزني‌هاي بيشتر سرپرستي خوزستان و همکاري بيشتر با آن‌ها شدند. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:43:53 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84747/مذاکره-بدهکاران-اولين-گام-وصول-مطالبات-ثامن پرداخت تسهيلات با اعتبارسنجي دقيق به مشتريان"ثامن" http://rooykard.ir/fa/doc/news/84745/پرداخت-تسهيلات-اعتبارسنجي-دقيق-مشتريان-ثامن به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ در جلسه روساي شعب سرپرستي خراسان رضوي از بازاريابي به‌عنوان يکي از مؤلف‌هاي مهم در جذب منابع ياد شد.بر اساس اين گزارش هدف بانک‌ها و مؤسسات اعتباري، در فضاي رقابتي امروز انجام سريع امور و اتلاف نشدن وقت مشتريان است که سياست عدم تمرکز و ايجاد تغييرات در ساختار"ثامن" نيز در راستا بهبود روند حرکت ثامن و افزايش اختيارات سرپرستي‌ها و افزايش خدمت رساني به مشتريان اجرايي شده است.حجت اله دادپور يکي از مديران سرپرستي خراسان رضوي در اين جلسه علت رشد منابع تعدادي از شعب را توجه ويژه به بخش تسهيلات و فعاليت در افتتاح حساب‌هاي جديد دانست .دادپور بابيان اينکه کنترل مطالبات با حفظ نقدينگي موجب افزايش سرعت گردش پول و پرداخت تسهيلات جديد به مشتريان مي‌شود افزود : کنترل مطالبات و اجراي صحيح برنامه پيگيري و وصول مطالبات منوط به عدم رشد مطالبات معوق و سودآوري ثامن مي‌شود .در انتها خاطرنشان شد: مشتريان انتظار دارند مديران و کارکنان شعبه به‌عنوان راهنما و مشاوران آنها با برخوردي مناسب، خدمات مشاوره‌اي درخور ارائه کنند. اين امر موجب ايجاد زمينه‌هاي جلب ، جذب ، اعتماد و اطمينان و تبديل آنان به مشتريان دائمي مي‌شود. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:32:40 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84745/پرداخت-تسهيلات-اعتبارسنجي-دقيق-مشتريان-ثامن بازدید مدیرعامل بانک مسکن از نمایشگاه مطبوعات http://rooykard.ir/fa/doc/news/84746/بازدید-مدیرعامل-بانک-مسکن-نمایشگاه-مطبوعات به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمدهاشم بت شکن در دومین روز از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در مصلی تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه با حضور در غرفه برخی رسانه‌ها اقدامات و برنامه‌های این بانک را به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای بخش مسکن و ساختمان تشریح کرد.مدیرعامل بانک مسکن درباره فضای نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته فراگیرتر بود ضمن اینکه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف مشارکت فعال‌تری نسبت به ادوار گذشته داشتند.وی افزود: بانک مسکن نیز به عنوان یک بانک پرمخاطب، با بازدید از نمایشگاه مطبوعات به مسئولیت پاسخگویی خود در برابر مردم از طریق‌ ارباب جراید عمل کرد.گفتنی است اعضای هیأت مدیره نیز مدیرعامل بانک مسکن را در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات همراهی کردند. ]]> بانک Mon, 07 Nov 2016 04:36:35 GMT http://rooykard.ir/fa/doc/news/84746/بازدید-مدیرعامل-بانک-مسکن-نمایشگاه-مطبوعات